,

Emas Public Gold 20 Gram

Emas Public Gold 20 Gram | Emas2U.com – Emas Public Gold datang dalam pelbagai size dan design. Ada yang suka dengan designnya, ada pula yang utamakan saiz. Macam mana nak pilih?

Bila membeli emas Public Gold, jenis emas bagaimana nak pilih sebenarnya objektif. Pandangan saya, ada 2 situasi:

1. Beli emas Public Gold untuk koleksi. Golongan ini cenderung untuk memilih design-design menarik emas Public Gold. Mereka sukakan emas Public Gold limited edition, design rare seperti Bunga Mas dan Tai Fook dan design bermusim seperti versi Happy Bitrhday dan Hari Raya.

2. Beli emas Public Gold untuk simpanan. Golongan ini lebih mengutamakan simpanan emas yang akan memberikan pulangan tinggi pada masa akan datang. Mereka lebih cenderung membeli emas Public Gold bersaiz besar dan tidak kisah jika tiada design menarik yang penting, nilainya menang membeli, peratus spread rendah dan memberi keuntungan tinggi ketika menjual.

Ini emas Public Gold 20 gram. Lihat auranya:

Kriteria bagaimana nak beli emas, terpulang kepada individu. Yang penting, jika anda masih baru dalam dunia emas, buat belian pertama segera. Kenapa simpan emas berbanding RM? Ebook Emas A-Z ada jawapannya. Download di Ebook.Emas2U.com

KLIK & DOWNLOAD EBOOK.EMAS2U.COM <<

Hubungi saya untuk bimbingan emas percuma
Muhammad Muhaimin bin Mohd Isa
Dealer Emas Public Gold Patuh Syariah
012-230 2158
Emas2U.com | EBook Emas A-Z (Percuma)


Dah ready nak simpan emas?

PM Cik Ida >>